‹ powrót

Uzdrowiskowy fitness

 

DZIAŁ KINEZYTERAPII

Pawilon „Dom Zdrojowy I” Pl. Piastowski 38, 58-560 Jelenia Góra, tel. Recepcja (75) 75 510 05

www.uzdrowisko-cieplice.pl        e-mail:kontakt@uzdrowisko-cieplice.pl

 

 

 

Rodzaj ćwiczeń

 

Cena – wejścia jednorazowe w zł (łącznie z VAT - 23%)

Czas trwania

w min.

1.     

Uzdrowiskowy Fitness – FIT BALL*

14,00

60

2.     

Uzdrowiskowy Fitness – TBC*

14,00

60

3.     

Uzdrowiskowy Fitness – ABT*

14,00

60

4.

Uzdrowiskowy Fitness - Zdrowy Kręgosłup

14,00

60

5. Uzdrowiskowy Fitness - Trening funkcjonalny 14,00 60


Zapisy na ćwiczenia prowadzi Recepcja w Domu Zdrojowym I. Sprzedaż biletów i karnetów prowadzona jest w recepcjach oraz w planowaniu zabiegów i recepcji SPA.

 

Karnety:

 

 

Rodzaj karnetu

Cena –w zł (łącznie z VAT - 23%)

Okres ważności karnetu w dniach

1.     

Karnet Fitness 4 wejścia+ 1 wejście na Basen Marysieńka z sauną gratis

45,00

30

2.     

Karnet Fitness 8 wejść+ 2 wejścia na Basen Marysieńka z sauną gratis

85,00

30

3.     

Karnet Fitness VIP- 12 wejść Fitness + 4 wejścia na Basen Marysieńka z sauną

140,00

60

 

Za nie wykorzystane ćwiczenia oraz basen Spółka nie zwraca pieniędzy.


Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz  terminów i czasów  realizacji w/w ćwiczeń.
 
Zajęcia Fitness odbywają się w Sali Gimnastycznej w Domu Zdrojowym 1 (parter) w n/w terminach i godzinach:
PONIEDZIAŁEK
18:00-19:00 Zdrowy Kręgosłup
19:15-20:15 TBC
ŚRODA
18:00-19:00 Zdrowy Kręgosłup
19:15-20:15 ABT
PIĄTEK
18:00-19:00 Zdrowy Kręgosłup/FIT BALL
19:15-20:15 Trening funkcjonalny
Zajęcia odbywają się w grupach od 10-15 osób.


 Uzdrowiskowy Basen Marysieńka dostępny w dni robocze od 15:00-20:00, w soboty, niedziele i święta od 13:00-20:00. Czas trwania kąpieli mineralnej w leczniczym basenie uzdrowiskowym z hydromasażem – 30 min., sauna – 30 min. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany cen, terminów i czasów realizacji w/w ćwiczeń oraz zmian godzin dostępności basenu.

*

FIT BALL- gimnastyka całego ciała z wykorzystaniem dużej piłki.

Ćwiczenia z piłką są niezwykle skuteczne ponieważ stanowi ona niestabilną podstawę, na której wykonujemy ćwiczenia. Efektem tego jest konieczność zmuszenia do pracy większej liczby mięśni, niż wtedy gdy ruch wykonywany jest w warunkach stabilnego oparcia np. leżąc na podłodze. Oznacza to, że nie tylko ćwiczymy konkretne mięśnie, ale równocześnie wzmacniamy mięśnie podtrzymujące kręgosłup. Piłka jest przyborem elastycznym, delikatnym i bezpiecznym dlatego jest polecana dla ludzi o każdym stopniu sprawności fizycznej ruchowej i dowolnej wydolności.

Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

TBC– (Total Body Conditioning).

Ćwiczenia ogólnorozwojowe – spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe (ręce, klatka piersiowa, brzuch, grzbiet, pośladki, uda). Zajęcia prowadzone z użyciem przyborów (ciężarki, gumy, piłki). Ćwiczenia prowadzone są w umiarkowanym tempie, całość zakończona stretchingiem.

Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

ABT -(abdominal – brzuch, buttocks – pośladki, thighs – uda), gimnastyka naszych głównych stref problematycznych. To seria ćwiczeń wykonywanych w odpowiednim tempie przy energetycznej muzyce, które zawsze poprzedza 15-minutowa rozgrzewka ogólna. Już po kilku treningach odczuwamy mniejsze zmęczenie oraz zdecydowaną poprawę kondycji. Również na widoczne efekty nie musimy długo czekać. Jeśli regularnie będziemy uczęszczać na zajęcia, nasz brzuch stanie się płaski, pośladki podniosą się i ujędrnią, a cellulit na udach zdecydowanie się zmniejszy.

Nie musimy się też martwić, że treningi będą monotonne, ponieważ często wykorzystuje się podczas nich różnego rodzaju sprzęty jak taśmy, piłki  czy ciężarki.

 Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – Zdrowy Kręgosłup to zajęcia dla wszystkich niezależnie od grupy wiekowej. Profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa, wyprostowana sylwetka i zmniejszenie bóli kręgosłupa. Zajęcia o bardzo łagodnym charakterze, przeznaczone dla osób w każdym wieku, z nadwagą, mało aktywnych fizycznie, dla tych którzy chcą zrobić coś dobrego dla zdrowia i lepszego samopoczucia.

TRENING FUNKCJONALNY - Dowiedz się w jakiś sposób fitness funkcjonalny wzmocni twoje ciało, zmniejszy podatność na kontuzje i spowoduje zwiększenie wydajności w codziennych czynnościach.
Pochylasz się, by podnieść ciężką torbę z podłogi i słyszysz trzask – uszkodziłeś sobie część kręgosłupa. Ruchy wykonywane w życiu codziennym powodują bóle nawet u maratończyków i doświadczonych siłaczy. Właśnie dlatego dołączenie fitnessu funkcjonalnego do treningów jest takie ważne. „Trening funkcjonalny skupia się na ćwiczeniach, które naśladują ruchy wykonywane przez nas w życiu codziennym”, Ćwiczenia funkcjonalne dodają kondycji ciału, dzięki czemu możesz poruszać się bardziej wydajnie podczas wykonywania codziennych czynności, a także unikniesz urazów.
Trening funkcjonalny skupia się mniej na trenowaniu specyficznych mięśni, jak bicepsy czy mięśnie brzucha, a bardziej na zyskiwaniu siły w wykonywaniu ruchów złożonych, które stosujemy w życiu codziennym. Ten typ ćwiczeń mniej zużywa mięśnie i stawy, a także pomaga poprawić koordynację, równowagę i stabilność. Uginanie przedramion z hantlami nie przekłada się na życie codzienne, ale uginanie przedramion połączone z przysiadem jest jak podnoszenie dziecka. To najlepszy sposób na przełożenie tego co robisz na siłowni na życie codzienne.

Wszystkie zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

ZAPISY PRZEZ CAŁY ROK

Uzdrowisko Cieplice Sp. z o.o. - Grupa PGU
Dom Zdrojowy I – Recepcja
ul. Pl. Piastowski 38, 58-560 Jelenia Góra, (75) 75 510 05

www.uzdrowisko-cieplice.pl

Uwaga - w dniach 22.12.2014 - 3.01.2015  zajęcia fitness, pilates i joga nie będą prowadzone
ZAPISY PRZYJMUJE RECEPCJA W DOMU ZDROJOWYM 1
w godz. 7:00 – 22:00

Polska Grupa Uzdrowisk Polska Grupa Uzdrowisk