28 Mar. 2014

Polska Grupa Uzdrowisk na berlińskich targach ITB

Polska Grupa Uzdrowisk na berlińskich targach ITB

W dniach 5 – 9 marca 2014 roku Polska Grupa Uzdrowisk, w składzie Uzdrowiska Kłodzkie, Uzdrowisko Cieplice, Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa oraz Uzdrowisko Połczyn, już po raz kolejny będzie uczestniczyć w jednych z największych na świecie, międzynarodowych berlińskich targach turystycznych ITB. Stoisko, na którym promowane będą polskie zdroje, zorganizowane zostanie w ramach współpracy Konsorcjum „Zdrowie i Uroda” do którego należy Polska Grupa Uzdrowisk z Polską Organizacją Turystyczną,.

 

Berlińskie Targi ITB są świetną okazją do nawiązania relacji biznesowych z innymi podmiotami, obecnymi podczas wydarzenia. Wśród nich znajdą się nie tylko bura podróży, ale także touroperatorzy oraz instytucje odpowiedzialne za kierowanie pacjentów na profilaktyczne kuracje i rehabilitacje.

 

Na wyspie, o powierzchni 180 m kw., Polska Grupa Uzdrowisk, podobnie, jak pozostali partnerzy, będzie się prezentowała poprzez zaplanowane animacje w trzech strefach produktowych: wellness&spa, uzdrowiska oraz turystyka medyczna.

Ponadto, goście, którzy odwiedzą polskie stoisko będą mieli do dyspozycji vital – bar, na którym będą serwowane m.in. polskie jabłka oraz woda z polskich uzdrowisk. Co więcej, odwiedzający Targi będą mogli skorzystać z szeregu możliwości z obszaru profilaktyki zdrowotnej, w tym m in. z analizy składu masy ciała, masażu, aerozoli na gałki oczne, zrobić przegląd dentystyczny, a także skorzystać z porad fizjoterapeutów i zabiegów kinezyterapeutycznych.

 

Tegoroczne berlińskie Targi ITB będą szczególne dla polskich wystawców z dwóch powodów. Po pierwsze, na prośbę POT, Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Berlinie rozesłał zaproszenia do odwiedzenia Targów do niemieckich biur podróży mających w swojej ofercie Polskę oraz do przedstawicieli wybranych Kas Chorych, w celu zachęcenia do nawiązania relacji z polskimi partnerami. Po drugie, w czasie Targów zaplanowane zostało spotkanie przedstawicieli Konsorcjum, w tym także przedstawicieli PGU, z niemieckimi dziennikarzami. Dlatego tak szeroko zakrojone działania promujące polską reprezentację w Berlinie mogą przynieść wymierne efekty biznesowe.

 

Podczas Targów przedstawiciele polskiego stoiska będą dystrybuowali specjalnie przygotowany wspólny katalog wizerunkowy uczestników targów. Celem publikacji jest przybliżenie potencjalnemu klientowi rynku usług SPA&wellness, a także popularnych w Polsce usług związanych z turystyką medyczną oraz prezentacja uzdrowisk i pokazanie ich walorów i potencjału. Dodatkowo PGU przygotowało specjalne oferty wszystkich uzdrowisk Grupy PGU dla gości odwiedzających Targi.

 

***

Polska Grupa Uzdrowisk (PGU), została powołana do życia w 2011 roku. Obecnie jest największą, bo składająca się z sześciu kurortów, siecią uzdrowisk w całej Polsce, w składzie: Uzdrowiska Kłodzkie, a wraz z nim Uzdrowiska: Polanica, Duszniki i Kudowa, a także  Uzdrowisko Cieplice, Uzdrowisko Połczyn oraz Uzdrowisko Świeradów - Czerniawa. Kurorty te posiadają najszerszą ofertą lecznictwa i turystyki uzdrowiskowej, w oparciu o unikatowe na skalę kraju i Europy surowce lecznicze, takie jak wody mineralne, borowina, świerk, czy solanka. To jedne z najlepiej rozpoznawalnych polskich zdrojów, które mogą się pochwalić nie tylko całoroczną ofertą i wysoką jakością usług leczniczych i rehabilitacyjnych, ale także wielowiekową tradycją w lecznictwie uzdrowiskowym.

Polska Grupa Uzdrowisk to dzisiaj nie tylko tradycyjne lecznictwo i rehabilitacja oparta o naturalne produkty lecznicze i wyjątkowe warunki klimatyczne, ale także najwyższej jakości usługi rekreacyjne, regeneracyjne oraz kosmetyczne. Poprzez szeroką i różnorodną ofertę pobytów leczniczych, wypoczynkowych oraz SPA&wellness, Polska Grupa Uzdrowisk kreuje modę na wyjazdy do uzdrowisk, dzięki którym każdy z gości ma szansę na odpoczynek pod fachowym okiem lekarzy i specjalistów rehabilitacji. Dzięki temu propagowany jest zdrowy i aktywny styl życia. Ponadto, o komplementarności usług świadczy dostępność naturalnych produktów kosmetycznych oraz szerokiej gamy wód mineralnych, sygnowanych marką Staropolanka i Wielka Pieniawa, które są atutem każdego kurortu Polskiej Grupy Uzdrowisk.

[ dodano : 28 Mar. 2014 / wizyt : 1667 ]

‹ zobacz wszystkie
Polska Grupa Uzdrowisk Polska Grupa Uzdrowisk