11 Sty. 2013

STAROPOLANKA laureatem Superbrands Created in Poland

STAROPOLANKA laureatem Superbrands Created in Poland

STAROPOLANKA, wysokiej jakości naturalna woda mineralna ziemi kłodzkiej, otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie Superbrands Created in Poland 2013. W kategorii soki, napoje, wody, kłodzka marka została oceniona przez konsumentów, jako jeden z topowych brandów na polskim rynku.

To pierwsza edycja konkursu, który jest przeznaczony wyłącznie dla marek, które powstały w Polsce, niezależnie od kraju pochodzenia kapitału właścicielskiego. Superbrands Created in Poland jest dodatkową inicjatywą organizatorów konkursu Superbrands. Wyróżnienie w konkursie Superbrands Created in Poland otrzymują marki, które w badaniu konsumenckim zostały ocenione powyżej średniej w danej kategorii. W badaniu pod uwagę była brana skłonność do polecenia danej marki.

 - Nagroda Superbrands Created in Poland jest dla nas szczególnym wyróżnieniem. Po pierwsze ze względu na prestiż samego konkursu Superbrands, który w Polsce cieszy się dużym uznaniem. Po drugie, to potwierdzenie dla Staropolanki, że z roku na rok staje się coraz silniejszym brandem ogólnopolskim, a najwyższa jakość jej produktów jest doceniana przez klientów – mówi Robert Gąsiorek, Wiceprezes ds. Handlu i Produkcji Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A.

Badanie zostało przeprowadzone wśród 15 tys. respondentów przez instytut badawczy GfK Polonia, na zlecenie organizacji Superbrands. Badani musieli wskazać marki, które dobrze znają i które poleciliby innym osobom. 

Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii i obecnie działa już w 87 krajach na całym świecie. W Polsce jest obecna od 2004 roku i do tej pory odbyło się sześć edycji konkursu. Głównym celem inicjatywy Superbrands jest promocja idei brandingu poprzez nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek na świecie.

 

 

 

***

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. z siedzibą w Polanicy-Zdroju prowadzi działalność w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, rehabilitacji, profilaktyki, lecznictwa ambulatoryjnego, diagnostyki, turystyki zdrowotnej, hotelarstwa i gastronomii w trzech kurortach o wielowiekowej tradycji: Polanicy-Zdroju, Dusznikach-Zdroju i Kudowie-Zdroju, oraz działalność w zakresie produkcji naturalnych wód mineralnych i źródlanych oraz napojów smakowych w rozlewniach wód mineralnych w Polanicy-Zdroju oraz w Jeleniowie koło Kudowy-Zdroju.

***

Naturalne wody mineralne z Gór Stołowych marki Staropolanka pozyskiwane są z czterech różnych źródeł, dzięki czemu jej produkty różnią się między sobą smakiem i składem mineralnym. Ale mają jednak wspólny mianownik: zdrowy i naturalny charakter.

Bogata oferta produktów sygnowanych znakiem Staropolanka obejmuje wody wysoko-, średnio- i niskozmineralizowane, gazowane, delikatnie gazowane i niegazowane oraz napoje smakowe. To najwyższej jakości wody mineralne, bogate w zrównoważoną ilość składników mineralnych, tak niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ponadto produkty Staropolanki cechują również wyjątkowe walory użytkowe oraz smakowe.

Logo+napis
LOGO_ZUK
[ dodano : 11 Sty. 2013 / wizyt : 2278 ]

‹ zobacz wszystkie
Polska Grupa Uzdrowisk Polska Grupa Uzdrowisk