18 Mar. 2013

Staropolanka partnerem turnieju BNP Paribas Katowice Open 2013

Staropolanka partnerem turnieju BNP Paribas Katowice Open 2013

Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna ziemi kłodzkiej, została oficjalną, wyłączną wodą turnieju tenisowego BNP Paribas Katowice Open 2013. Tym samym, woda sygnowana rozpoznawalną marką Staropolanka, już po raz kolejny zaangażowała się w prestiżowe wydarzenie sportowe - tenisowe o zasięgu nie tylko ogólnopolskim, ale i międzynarodowym.

 

To największe święto kobiecego tenisa odbędzie się w dniach 8 – 14 kwietnia 2013 roku w hali katowickiego Spodka. Na dwóch kortach ziemnych zagra ponad 60 zawodniczek, w tym 12 z pierwszej pięćdziesiątki rankingu WTA. Podczas turnieju rozegranych zostanie 59 meczów „singlowych” oraz 15 pojedynków „deblowych”.

 

- Staropolanka nie po raz pierwszy wspiera wydarzenia tenisowe. Byliśmy już sponsorem Agnieszki Radwańskiej w finałowym meczu Wimbledonu oraz partnerem wrocławskiego turnieju Davis Cup 2013. Dlatego nasza obecność w turnieju WTA jest potwierdzeniem spójnej i ukierunkowanej strategii rozwoju marki Staropolanki w obszarze sportowym oraz budowania wizerunku naszych produktów, kojarzących się z aktywnością sportową i zdrowym stylem życia– mówi Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A., właściciela Staropolanki.

 

Przez cały czas trwania turnieju tenisowego Staropolanka będzie obecna wizerunkowo - zarówno na rozmieszczonych ekranach oraz materiałach promocyjnych, jak również jej produkty będą dostępne dla uczestników turnieju oraz w wyłącznej sprzedaży dla kibiców.

 

- Nasze partnerstwo w tegorocznym BNP Paribas Katowice Open 2013 jest również docenieniem marki Staropolanki, która od lat skutecznie się rozwija i zdobywa coraz większe udziały rynkowe. Jako wyłączny dostawca wody w czasie turnieju, wzmacniamy rozpoznawalność naszego brandu, jako wody bogatej w minerały, polecanej  sportowcomdodaje Marcin Chmielewski.

 

Ponowne zaangażowanie producenta Staropolanki w tak prestiżowe wydarzenie tenisowe, wpisuje się w strategię, jaką przyjęła Staropolanka w ubiegłym roku. Proces budowy ponadregionalnej rozpoznawalności brandu będzie długofalowy. Najważniejsze jest jednak to, że marka już dzisiaj ma ogromny potencjał i jest pozytywnie postrzegana na rynku. A osiągnięcie wyznaczonych w strategii celów biznesowych, będzie możliwe poprzez realizację działań o charakterze marketingowym, takich jak konsekwentne partnerstwo w wydarzeniach sportowych.

 

***

Uzdrowiska Kłodzkie S.A. – Grupa PGU z siedzibą w Polanicy-Zdroju prowadzi działalność w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, rehabilitacji, profilaktyki, lecznictwa ambulatoryjnego, diagnostyki, turystyki zdrowotnej, hotelarstwa i gastronomii w trzech kurortach o wielowiekowej tradycji: Polanicy-Zdroju, Dusznikach-Zdroju i Kudowie-Zdroju, oraz działalność w zakresie produkcji naturalnych wód mineralnych i źródlanych oraz napojów smakowych w rozlewniach wód mineralnych w Polanicy-Zdroju oraz w Jeleniowie koło Kudowy-Zdroju.

 

***

Naturalne wody mineralne z Gór Stołowych marki Staropolanka pozyskiwane są z czterech różnych źródeł, dzięki czemu jej produkty różnią się między sobą smakiem i składem mineralnym. Ale mają jednak wspólny mianownik: zdrowy i naturalny charakter.

Bogata oferta produktów sygnowanych znakiem Staropolanka obejmuje wody wysoko-, średnio- i niskozmineralizowane, gazowane, delikatnie gazowane i niegazowane oraz napoje smakowe. To najwyższej jakości wody mineralne, bogate w zrównoważoną ilość składników mineralnych, tak niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ponadto produkty Staropolanki cechują również wyjątkowe walory użytkowe oraz smakowe.

[ dodano : 18 Mar. 2013 / wizyt : 1941 ]

‹ zobacz wszystkie
Polska Grupa Uzdrowisk Polska Grupa Uzdrowisk